Мова :  | ru  | eng ua
+380 (4142) 66-300
  • Слайд №3
  • Слайд №2
  • Слайд №1

Про нас

Товариство з додатковою відповідальністю «Коростенський щебзавод» випускає в рік більше 1,7 мільйона тонн фракційного щебеню всіх фракцій, які відповідають ДСТУ БВ 2.7-71-98, а саме: 5-10 мм, 10-20 мм, 5-20 мм, 20-40 мм, 40-70 мм. Основними споживачами щебеню є заводи ЗБШ, заводи ЗБВ, дорожні підприємства. Продукція відвантажується по території всієї України і за її межі - Брянську, Московську і Нижегородську області Росії і Білорусь.

В даний час підприємство ТДВ «Коростенський щебзавод» працює ритмічно, забезпечуючи роботою близько 250 жителів Коростенського району, середня заробітна плата за 1 півріччя 2014р. склала майже 4000 гривень. У 2013 р. вироблено 1727 тис. т щебеню фракційного, що на 5% більше ніж у 2012р.

Наші цілі

  • 1
    Підвищення якості продукції
    Проводиться автоматизація дробильно-сортувального цеху, механізується завантаження продукції, вводиться вузол збагачення відсіву, комп'ютеризується
    внутрішній облік
  • 2
    Удосконалення клієнтського сервісу
    Дотримуємося високих стандартів обслуговування для того, щоб клієнти завжди залишалися задоволені співпрацею з нашою компанією. Ми використовуємо динамічну та гнучку стратегію сервісу і завжди перебуваємо в курсі потреб і очікувань клієнтів.
  • 3
    Розширення географії збуту
    Ми знаємо, що наш високоякісний товар цікавий і необхідний людям і організаціям не тільки в Україні, а й за її межами. Тому намагаємося забезпечити ним усіх, незалежно від місця їх проживання чи розташування.
  • 4
    Удосконалення робочого процесу
    Ведуться роботи з розвідки родовища, оптимізації виробничих процесів, підвищенню культури праці та зниження впливу шкідливих факторів.

Історія заводу

  • 1965-1975
  • 1976-1984
  • 1985-2000
  • 2001-2014

Установа заводу і початок довгого шляху

На території Поліської (минулого Могилянської) сільської Ради були знайдені великі запаси граніту, придатного для будівництва доріг.


У 1935 році для будівництва дороги Коростень-Житомир почали розробляти родовище в тих місцях, де граніт виходив на поверхню і де було доступно добувати камінь вручну.


У середині 1935 трест «Дорбудматеріали» почав розробку кар'єру, де всі роботи проводилися вручну з транспортуванням кіньми. Весь видобутий камінь пішов на будівництво дороги Коростень-Житомир, а потім на будівництво дороги Коростень-Новоград-Волинський. У зв'язку з бурхливим розвитком промисловості виникла значна потреба в камені. Для його транспортування була побудована залізниця від заводу до станції Коростень-Житомирський довжиною 6,5 кілометрів і камінь невеликими партіями почали відвантажувати в різні області України і Білорусії.


У роки війни кар'єр було затоплено грунтовими водами, все обладнання вивезено окупантами. Збитки склали сотні тисяч рублів.

Установа заводу і початок довгого шляху

У 1946 році воду відкачали, відновили три підйомники, почали вести бурові роботи та видобуток каменю, а в 1947 році почали виробляти щебінь. Пізніше була встановлена перша дробарка, продуктивністю три кубічні метри на годину, встановлені верстати, почалося відновлення стаціонарного дробильного заводу.


У зв'язку з переходом на виготовлення основної продукції - щебеню, кар'єр був перейменований в «Могилянський щебзавод».


Відтоді завод розвивався, реконструювався. Поряд із заводом розросталося і робітниче селище Мирний. Будувалися будинки з усіма зручностями, в яких проживають робітники заводу. На території селища знаходиться фельдшерсько-акушерська амбулаторія, магазин, дитячий садок-ясла, клуб, спортзал, побутовий корпус для обслуговування робітників заводу. В даний час селище передано в комунальну власність м. Коростень.

Завод сьогодні

Зараз товариство з додатковою відповідальністю «Коростенський щебзавод» випускає в рік більше 1,7 мільйона тонн фракційного щебеню всіх фракцій, які відповідають ДСТУ БВ 2.7-71-98, а саме: 5 - 10 мм, 10 - 20 мм , 5 - 20 мм, 20 - 40 мм, 40 - 70 мм. Основними споживачами щебеню є заводи ЗБШ, заводи ЗБВ, дорожні підприємства. Продукція відвантажується по території всієї України і за її межі - Брянську, Московську і Нижегородську області Росії і Білорусь.


На заводі систематично здійснюються заходи з приводу підвищення технічний рівень виробництва, зниження питомої ваги робітників, зайнятих ручним або низько кваліфікованою працею, вдосконалення умов праці.


Після останньої реконструкції заводу, яка проходила в 1980. були наступні нововведення. Для перевезення гірничої маси задіяні нові великовантажні автосамоскиди БелАЗ-7547, навантаження яких здійснюється екскаваторами ЕКГ-5. В даний час проводиться робота з впровадження для навантаження гірничої маси та продукції високоефективних фронтальних навантажувачів виробництва Volvo і Caterpillar.


Для підвищення ефективності буріння була здійсненна заміна застарілих бурильних верстатів серії СБШ новими високоефективними верстатами - AtlassCopco ROC-L6H, продуктивність одного з них дозволяє покрити потужності 5 верстатів СБШ. Для подрібнення негабариту, замість традиційно використовуваної технології перфораторного буріння валунів з подальшим їх підривом, введено в дію гідро-молот Ramer H80City, що дозволило звести до мінімуму малокваліфіковану працю бурильників шпурів і підвищити безпеку праці. Також була впроваджена дробарки СМД - 117, КСД - 2200, КМД - 2200, два тепловози магістральні М - 62. Проводиться автоматизація дробильно-сортувального цеху, механізується навантаження продукції, вводиться вузол збагачення відсіву, комп'ютеризується внутрішній облік.


Нині готується до здачі в експлуатацію нова імпортна технологічна лінія потужністю більше мільйонного тонн фракційного щебеню, відповідає всім вимогам європейських стандартів.

Сучасні технології у виробничому процесі

В даний час підприємство ТДВ «Коростенський щебзавод» працює ритмічно, забезпечуючи роботою близько 250 жителів Коростенського району, середня заробітна плата за 1 півріччя 2012р. склала майже 4000 гривень. У 2011 р. вироблено 1727 тис. т щебеню фракційного, що на 5% більше ніж у 2010р. Товарна продукція склала майже 75 млн. грн., Що на 13% перевищило показники 2010р.


Уже за 1 половину 2012р. вироблено 757,0 тис. т продукції, і отримано прибутку в розмірі 5741 тис. грн., що на 11% більше ніж за такий же період попереднього року.
Крім того, в 2012р. почалася реконструкція дробильно-сортувального цеху. Вже через рік, по її завершенню, підприємство перейде на випуск щебеневої продукції відповідає високим європейським стандартам.


Переробний комплекс буде оснащений дробильно-розмельного обладнанням виробництва Metso inc. (Фінляндія). Завдяки більшій продуктивності нового обладнання зменшити його кількість, і час обслуговування, а отже зменшиться і вплив шкідливих факторів виробництва на обслуговуючий персонал, і підвищиться безпека праці. Фінансування реконструкції здійснюється за власні кошти.


У зв'язку з реконструкцією переробного комплексу, відновленню підлягають і суміжні цеху. Поповнюється парк великовантажних автосамоскидів (у 2012р. Був придбаний БелАЗ вантажопідйомністю 40т.). У гірському цеху працює новий дізельгідравлічній екскаватор Тerex, з об'ємом ковша 6,5 м3 і Komatsu РС-750 - ківш 4,5 м3. Для забезпечення ритмічної реалізації продукції обладнаний новий навантажувальний майданчик на якій працює навантажувач Volvo, з об'ємом ковша 5,1 м3.


Але правління заводу не зупиняється на досягнутому, ведуться роботи по розвідці родовища, оптимізації виробничих процесів, підвищенню культури праці та зниження впливу шкідливих факторів.

фотогалерея заводу